lauantai 18. lokakuuta 2014

Eestis reisimine

Tere!


Käytiin 15-16.10 äidin kanssa Tallinnassa. Mä rakastan näitä äiti&tytär juttuja mun äitin kanssa.
Meillä on mun äitin kanssa hyvät välit, vaikka me riidellään tosi paljon. Johtunee ehkä siitä, että kummatkin ollaan tosi tempperamenttisia. Täytyy aina saada sanoo viimenen sana. Mulla on joskus ongelmia pitää suu kiinni äitin nalkuttaessa vieressä...


Tallinnassa oli kuitenkin ihan mahtavaa!!
Tehtiin kaikee kiwaa, kuten kierreltiin kauppoja ja käppäiltiin vanhassa kaupungissa. Vanha kaupunki on jotenki ihastuttava, eli loistava kuvaus kohde!



Käytiin Estonian muistomerkillä ja vein sinne mukanani kynttilän. Mulla tuli siitä tosi hyvä mieli! Varsinki ku oltiin lähetty siitä kauemmas, niin siihen tuli muutama turisti kattomaan sitä mun kyntiilää ja sitä muistomerkkiä ja jäi puhumaan siitä. 


Mä tykkään Virosta!



Tein muutaman ostoksenkin, saatan laittaa EHKÄ postauksen niistä, jos saan kuvaajan!

xoxo:
Naya


4 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia! :3 itse en ole koskaan käynyt virossa.

    http://cowswings.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Vanha kaupunki on niin ihanan tunnelmallinen:) ja hauska ulkoasu muuten, poikkee kivasti massasta!

    http://tuikkeita.blogspot.fi/

    VastaaPoista