sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Eikö paratiisi kestäkkään ikuisesti?

Hei!


Yhyhyhyyy, havahduin, kuinka kauan näistäkin kuvista on jo aikaa, vaikka ne otettiin ihan äsken. Mulla ikävä lämpöä, aurinkoa ja eritoten auringonlaskuja (ja myös nousuja mutta sanonnan mukaan ''iltarusko hyvä rusko, aamu rusko paha rusko'', koska yleensä aamuruskon jälkeen ei ole mikään hieno keli)


Mä rakastan satamoita ja merta. Niissä mun olosta tulee hyvä. Rauhallinen. Oonki vakavasti alkanu miettii, että suuntaisko sittenkin merenkulkualalle. Siinä on vaa yksi pieni ongelma... Matikka, fysiikka, kemia ja maantieto. En loista niissä aineissa. En todellakaan!


Tosta Lumenen Dawning-Kuulaus huulipunasta on kyllä tullu tosiaan mulle ihan lemppari! Yks mun hyvä ystävä tässä muutama viikko sitten sanoikin, että mulle sopii tummat/pikmenttiset huulipunat. Olin mielissäni!



Nyt onkin jo syysloma! Koko ens viikko on vaa lomaa! Aion nähä kavereita ja torstaina mennään äiskän kanssa Tallinnaan. Mun instagramista löytyy sitten varmaan kuvia, käyttäjältä @heliherrala


Miten te aiotte viettää syyslomaanne? Ihan vaan rentoudutte, vai tuleeks teillä semmonen toimintaloma? Kertokaa tonne alas kommentteihin!


Mitä ootte muuten mieltä mun meikistä ja hiuksista? Laittakaa siitäkin kommenttia


xoxo:
NAYA

2 kommenttia:

  1. Vallattiii veeran koti #hillomunkit4ever

    VastaaPoista
  2. Biletettiin liisan kaa #hillomunkit4ever

    VastaaPoista