perjantai 19. joulukuuta 2014

When everything wasn't so dark...

Heipparallaa!

Nyt mä läimäsen tähän muutaman kuvan Eiran rannasta. Nää kuvat on otettu jo lokakuussa. Ja pidän niistä, mutta en vaan yksin kertaisesti ole ehtinyt laittaa niitä tänne, kun on joulukin jo niin lähellä. 


Ja taas vaihteeks, Riia otti nämä kuvat sen omalla järkkärillään, Mutta eipä toi ollut mikään yllätys. 


Tossa vaiheessa vielä aurinko paistoi kauniisti eikä ollu niin harmaata ja koleaa... Mua niin harmittaa tää sateisuus, koska jouluna pitäis olla lunta!



Tossa kohdassa kun tuo kuva otettiin, niin mulla meni vesi kengistäni läpi. Ja se oli kylmää... Todella kylmää! Miks mä nauran?

Takki: Kirppis
Paita: H&M
Housut: H&M
Kengät: H&M

Kattokaahan se mun video, johon linkki löytyy siis alemmasta postauksesta!

XoXo: Naya

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti