tiistai 27. tammikuuta 2015

obsessioita ja muutaki hässäkkää

Moi

Aattelin laittaa tämmösenä kuva kollaasina vähän kuvia viime viikkojen ajalta. Osa näistä on vähä tämmösii suosikki juttuja, joihin oon obsessoitunu. Mutta pidemmittä puheitta:


1. Juu kyllä, oon ollu jo aika kauan oobsessoitunu Leonardo DiCaprioon. Ja hei tuo The beatch leffa, Leo on puolet koko pitkästä ilman paitaa.... DAMN
2. Siinä on vvähä selfietä ennen kouluun lähtöä. Tälleen talvella oon punasien huulien fani... Love them.
3. Meet Mauno, hän on muumirotta ;)
4. Huhhuh, on tullu Titanic katottua moneen otteeseen. Mä en vaa kyllästy siihen


1. No ompas taas nätti duckface, mut siin on mun holy grail huulipuna, Rimmelin 360 As you want Victoria.
2. Mun ja Maria R:n hypärimieninkiä
3. Tuo Ben&Jerrysin half baked ♡
4. Wera teki mulle aivan ihanan Reign-paidan. Tv-sarja johon oon koukuttunu on ehottomasti Reign ja Adelaine Kane&Toby Regbo!


1. En tajuu matikkaa... En sitte yhtään
2. Oon lipittäny tota Hartwall Jaffan jouluomenaa jo monta litraa, on sen verran hyvää.
3. What's eating Gilbert Grabe, how cute movie, tein ite ton memen täs yksi ilta.
4. Aikaset ja kiireiset aamut... Gosh I hate them.

Tänään alko koeviikko..... Pitäs varmaan lukee kokeisiin, mut tässä mä vaan kirjoitan teille postausta. Hywä motivaatio!

xoxo:
-H

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti